puzyna puzyna
1011
BLOG

NOWSZY EKRAN - czy damy się znowu nabrać?

puzyna puzyna Kultura Obserwuj notkę 4

Naiwnych nigdzie nie brakuje i nigdy nie zabraknie. Patrioci potrzebują współdziałania, ale wyciągajmy wnioski, z zajść związanych z zamknięciem Nowego Ekranu, by nie robić w kółko tych samych błędów.

 
Ja mogę podziękować redakcji nE i jego red. naczelnemu za ich cenzurę, już przed miesiącami zacząłem zabezpieczać moje artykuły opublikowane na Nowym Ekranie (nE).
 
Od czerwca 2012 byłem niezadowolony, gdyż wszystkie moje artykuły dotyczące Demokracji Bezpośredniej, prawie wszystkie dotyczące gazu łupkowego były cenzurowane przez anonimowych dyżurnych redaktorów, lub administratorów, w trybie ekspresowym metodą zsypową - po prawym pasku strony głównej (SG) do piwnicy nE.
 
Już w czerwcu 2012 r. zacząłem się, więc zabierać z nE po tym jak jeden z adminów ukradł mi pomysł z nosem Pinokia i wstawił go do twarzy Tuska. Mój pomysł dotyczył wizerunku ojca Rydzyka. Ingerując w mojego bloga usunięto w artykule karykaturę ojca Dyrektora i zastąpiono go zwykłym ładnym zdjęciem. Artykuł puszczono kopem po prawym pasku SG.  Po 2 godzinach był już w piwnicy Nowego Ekranu.
 
Już następnego dnia zobaczyłem tego samego nosa od Pinokia przymocowanego do twarzy Tuska w artykule o Tusku kłamcy. Ten artykuł osiągnął górną pozycję strony głównej nE.
 
Moja cierpliwość wyczerpała się w listopadzie 2012, gdy, jako pierwszy napisałem o złej jakości połączenia z domeną nE. Ale i w tym wypadku mój artykuł dostał kopa i wylądował całkiem szybko w piwnicy nE.
 
Z niesmakiem obserwowałem, że przeze mnie odkryty temat przejął po 1 godzinie inny człowiek, który zamiast zrobić komentarz do mojego posta, wstawił swój komentarz jako notkę. Został przy tym wyróżniony górną pozycją na SG.
 
To Ł. Ł. wypromował komentarz Asadowa, jako "top story- Atak na nE" by odwrócić uwagę od możliwego kreta w redakcji. Poszedł więc hit "sieciowy-atak-na-nowy-ekran" Asadowa.  Była to cenzura jak za cara.
 
Po takich prowokacjach i cenzurze redakcji moich postów na SG, przestałem w ogóle publikować na nE i ograniczyłem się do komentowania.
 
Nie zapomnę tych zajść, szczególnie, gdy Ł. Ł. już obiecuje "Nowszy Ekran".
 
Gdy opary pieniędzy zasłaniają, to przyda się do oceny sytuacji spojrzeć na solidny artykuł wyrzuconego z nE joe chala.
 
oraz przypomnieć sobie mój komentarz:
 
Tak komentowałem pod apelem Opary 19 stycznia 2013 roku
"APEL – do sympatyków i społeczności Nowego Ekranu! - Ryszard Opara - NowyEkran.pl3.htm"
 
TO ŁAŻĄCY ŁAZARZ JEST WINNY!
Jak tu u góry w komentarzach i w notce jest podawane, błędy Opary odczuwa przede wszystkim redakcja oraz posiadacze akcji nE.
Natomiast blogerzy, komentatorzy i czytelnicy mają do czynienia z błędami redakcji i adminów.
 
Uważam, że trzeba Łażącego Łazarza rozliczyć z jego wielu błędów. On pieniędzy za redakcję NE, wg mnie nie zarobił.
 
Główne błędy, Ł. Ł. przykrył swoim zakłamaniem i bezczelnością. Jestem pewny, że to on dusił moje posty na prawym pasku SG i jest odpowiedzialny za inne szykany w stosunku do publikacji z mojego bloga, do których się nie przyznał, ale jako red. naczelny był za te szykany i kradzieże z funkcji, odpowiedzialny.
 
Cenzura wszystkich postów takich blogerów jak DrHumor i Fiatowiec jest hańbą dla moralności redakcji NE pod kierunkiem Łażącego Łazarza oraz karą dla ich czytelników.
 
Szanowni profesjonaliści nam blogerom, dostarczycielom darmowych treści do czytania w Internecie, potrzeba oddechu.
 
Zakłamanie, zbywanie, szykany, chamstwo, poparcie i promocja na SG dla treści pisanych z wszystkimi możliwymi błędami: interpunkcji, ortograficznymi, gramatycznymi, składniowymi, a także rzeczowymi, poparcie i promocja na stronie głównej SG niechlujstwa językowego, kradzieży tekstów z innych portali, nie wychowuje ludzi, ich nie ukierunkowuje, nie pokazuje im podstaw polskiej kultury, to nie jest patriotyzm, to nie jest praca redakcyjna, to jest
DYWERSYJNE BAGNO!
 
Opór przed redakcyjną stopką z uwidocznieniem dyżurnych i odpowiedzialnych za SG zniknie przy innej strukturze redakcji.
 
To nie tylko Opara jest odpowiedzialny za kryzys spadku czytelników i dochodów z reklam. To przede wszystkim Łażący Łazarz!!!
 
JEŻELI KLIMAT MA SIĘ NA NOWYM EKRANIE ZMIENIĆ NA TRANSPARENTNY I PATRIOTYCZNY TO WEŹMY ZAANGAŻOWANE, PROFESJONALNE OSOBY, KTÓRYM PRAWDA PATRZY Z BUZI I Z OCZU.
 
WYMIANA REDAKTORA NACZELNEGO ODŚWIEŻY STOSUNEK BLOGERÓW DO REDAKCJI I ADMINÓW NE.
 
AKT WOLI NARODU
 
puzyna
O mnie puzyna

Jestem za zmianą hymnu z Mazurka na ROTĘ. "Nie rzucim ziemi skąd nasz ród! Nie damy pogrześć mowy. Polski my naród, polski lud, Królewski szczep Piastowy." Jestem za wprowadzeniem ustroju Demokracji Kulistej w Polsce. Proszę siebie i Polski nie skracać w komentarzach do 26 liter angielskiego alfabetu. Jednym z elementów patriotyzmu, nierozerwalnie związanym z pojęciem Polski, Ojczyzny jest dla mnie Język Polski. Nie toleruję, świadomego skracania pisma polskiego i kaleczenia polskiej ortografii i gramatyki. Nie ma ograniczeń technicznych i każdy powinien się wysilić i pisać polskimi znaczkami. Mówię po polsku, piszę po polsku to jestem Polakiem i mam Ojczyznę. Zamiarem wrogich Polsce dywersantów jest rozmycie świadomości narodowej Polaków i zniszczenie im Ojczyzny. Każdy powinien spojrzeć na zjawisko hierarchii bez strachu i uprzedzeń by zrozumieć zniewolenie. Popieram inteligencję zbiorową. Każdy powinien rządzić krajem bezpośrednio przez referenda lokalne i ogólnokrajowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura