puzyna puzyna
356
BLOG

Przegląd kandydatów wybory 2015

puzyna puzyna Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Cenzura salonu24.pl skasowała, jak uważam, bardzo dobry artykuł ze świetnymi linkami u dołu.

M. in. oryginalne tłumaczenie 15 grzechów Kurii

Wstawiłem u konkurencji:

http://idb.prawynurt.pl/polityka/o-boze-dlaczegos-nas-opusci-15-grzechow-kurii-i-droga-krzyzowa-wyborcow,2144.htm

Polecam na Twitter

@aktwolinarodu

https://twitter.com/aktwolinarodu

 hashtagi jak  #cenzura     

puzyna
O mnie puzyna

Jestem za zmianą hymnu z Mazurka na ROTĘ. "Nie rzucim ziemi skąd nasz ród! Nie damy pogrześć mowy. Polski my naród, polski lud, Królewski szczep Piastowy." Jestem za wprowadzeniem ustroju Demokracji Kulistej w Polsce. Proszę siebie i Polski nie skracać w komentarzach do 26 liter angielskiego alfabetu. Jednym z elementów patriotyzmu, nierozerwalnie związanym z pojęciem Polski, Ojczyzny jest dla mnie Język Polski. Nie toleruję, świadomego skracania pisma polskiego i kaleczenia polskiej ortografii i gramatyki. Nie ma ograniczeń technicznych i każdy powinien się wysilić i pisać polskimi znaczkami. Mówię po polsku, piszę po polsku to jestem Polakiem i mam Ojczyznę. Zamiarem wrogich Polsce dywersantów jest rozmycie świadomości narodowej Polaków i zniszczenie im Ojczyzny. Każdy powinien spojrzeć na zjawisko hierarchii bez strachu i uprzedzeń by zrozumieć zniewolenie. Popieram inteligencję zbiorową. Każdy powinien rządzić krajem bezpośrednio przez referenda lokalne i ogólnokrajowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo