YT Cytat
YT Cytat
puzyna puzyna
200
BLOG

Dostać koguta przy piłowaniu druta.

puzyna puzyna Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Na YouTube robi furorę grupa uciekinierów z Afryki. Ponad 13 milionów wysłuchało już hitu Bello FiGo "Non Pago Affitto"- "Jestem uciekinierem nie płacę czynszu" Przetłumaczyłem prowokujący tekst.

Grupa murzynów Bello FiGo prowokuje. Ma przy tym sukces. Przetłumaczyłem tekst hita. Zauważyłem cenzurę. Angielskie i niemieckie tłumaczenia są ekstremalnie załagodzone, nie odpowiadają tekstowi śpiewanemu przez Bello FiGo. Zamiast "pizda" jest "kobieta" (u mnie "cipka"). Zamiast "nie pracuję" tłumaczą "nie jestem rolnikiem" itd.


Bello FiGo  - Non Pago Affitto - Jestem uciekinierem, nie płacę czynszu –


Hej ...

hej

Ja nie płacę czynszu (x2)

My nie płacimy czynszów.

Tak, my jesteśmy czarnuchami.

Yeeh, nie płacę czynszu, nie płacę czynszu.

Ja nie płacę czynszu, nie płacę czynszu, Yeeh, ja nie płacę czynszu.

Ja nie płacę czynszu (x3)


Wszyscy moi przyjaciele przybyli tuna łódkach

KOGUTY (SWAG) na łódkach.

Zaraz po przybyciu do Włoch,

mamy domy, samochody, cipki.

Yeeh, nie pracuję, nie pracuję.

Ja nie pracuję, nie pracuję, Yeeh, nie pracuję,

nie pracuję (x3)


Moje ręce się nie pobrudzą,

bo jestem czarnuchem.

Jestem uciekinierem (oj, źle), (oj źle).

Jestem bogatym uchodźcą.


Uciekinierem ... (bogatym ... uciekinierem, bogaty ... uciekinier)

Mattarella nam powiedział, że możemy przybywać do Włoch.

Więc przywiozłem w łodzi wszystkich swoich przyjaciół.

Według Matołka, Matteo Renzio, tu jest nasz dom.

Dlatego ... wszyscy ... moi ... przyjaciele, wszystkie moje przyjaciółki, głosujemy na partię demokratyczną PD

PDio

Cao ... zagłosujmy.


Chcemy seksu oralnego z białymi cipkami.

A następnie chcemy Wi-Fi (x2).

A także ... pensji, mieszkam w 4 gwiazdkowym hotelu, gdyż jestem piękny, bogaty, sławny.

Jestem czarny, yeeh!


image

Ja nie płacę czynszu (x4), yeeh, nie płacę czynszu,

ja nie płacę czynszu (x3)

Yeeh, nie płacę czynszu, nie płacę czynszu,

Ja nie płacę czynszu, ja nie płacę czynszu, yeeh, nie płacę czynszu,

ja nie płacę czynszu (x3)


W moim kraju jest wojna więc, uciekłem do Włoch.

Ale o 7 rano, nigdy nie przynoś nam lasagne.

Przynoszą nam zawsze mle.. mleko z corn.. cornflakes,

ale to mi, mi nie smakuje.

Wolę makaron z tuńczykiem (z tuńczykiem), z tuńczykiem, (z tuńczykiem).


Chodźmy coś złowić.

Poza tym potrzebuję białą cipkę, bo rano gdy się budzę to mam twardego druta, twardego, (twardego), twardego, (twardego).

Chodź.


Ciągle robię mój taniec, nazywa  się dostać koguta przy piłowaniu druta.

Tam u Figo jest zbyt.

Tak dużo białych cipek jest przejebanych.

Ona siada na jego twarzy, jak na fotelu.

Otwórz usta, trochę pokropię.

Hej biała cipko lubisz mój naszyjnik?


Hej biały mężczyzno, ty w ogóle nie jesteś  żadnym kogutem (SWAG)

Przestań lamentować i chodź z nami na dworzec, kraść rowery.

Moje ręce się nie pobrudzą,

one są już czarne.


Jestem uchodźcą (nie dla dobra publicznego) (nie dla dobra publicznego).

Uchodźcą bogaczem ...

Uchodźcą ... (uchodźcą bogaczem ...) (uchodźcą bogaczem ...)

(nie dla dobra publicznego) (uchodźcą bogaczem...)


https://www.youtube.com/watch?v=ookGv44MMd4


-----------

►instagram: https://www.instagram.com/ilverobellofigo/

►Facebook: https://www.facebook.com/bellofigoswag/

►Magliette: http://bellofigo.spreadshirt.it/


Segui Bello Figo Per Altre Canzoni

https://www.youtube.com/channel/UCW2mvbPRSu_kJIB-xcO3hNA

https://www.youtube.com/watch?v=x2QuJMFDvhI

https://www.youtube.com/watch?v=hi0VI6hAlS8

https://www.youtube.com/watch?v=Ld9ja1Xl37k

Dai Facciamolo


Co się dzieje! Wkrótce zamieszczę tekst o cenzurze i blokadzie moich kont na Twiterze i Facebooku- będzie się można dużo nauczyć!

#BelloFigo #imigranci #uchodzcy #ue #kultura #Youtube #emigranci ue, migranci

puzyna
O mnie puzyna

Jestem za zmianą hymnu z Mazurka na ROTĘ. "Nie rzucim ziemi skąd nasz ród! Nie damy pogrześć mowy. Polski my naród, polski lud, Królewski szczep Piastowy." Jestem za wprowadzeniem ustroju Demokracji Kulistej w Polsce. Proszę siebie i Polski nie skracać w komentarzach do 26 liter angielskiego alfabetu. Jednym z elementów patriotyzmu, nierozerwalnie związanym z pojęciem Polski, Ojczyzny jest dla mnie Język Polski. Nie toleruję, świadomego skracania pisma polskiego i kaleczenia polskiej ortografii i gramatyki. Nie ma ograniczeń technicznych i każdy powinien się wysilić i pisać polskimi znaczkami. Mówię po polsku, piszę po polsku to jestem Polakiem i mam Ojczyznę. Zamiarem wrogich Polsce dywersantów jest rozmycie świadomości narodowej Polaków i zniszczenie im Ojczyzny. Każdy powinien spojrzeć na zjawisko hierarchii bez strachu i uprzedzeń by zrozumieć zniewolenie. Popieram inteligencję zbiorową. Każdy powinien rządzić krajem bezpośrednio przez referenda lokalne i ogólnokrajowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo