Int.K.P.
Int.K.P.
puzyna puzyna
181
BLOG

Facebook wysysa dane cz. 3

puzyna puzyna Komputery Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

BLOKADA KONT Tydzień po wyborach w USA 16 listopada 2016 roku, zablokowano mi jednocześnie dostępy do kont: AKT WOLI NARODU (AWN) na Twitterze i na Facebooku. 27 Listopada zaczął się jakoby "światowy" internetowy atak na routery.


Potem okazało się, że dotyczył on tylko sieci i produktów niemieckiego Telekomu. Telekom poinformował, że zaatakowano furtkę w oprogramowaniu routerów, głównie w Speedport W 723V typu B wyprodukowanych przez tajwańską firmę Arcadyan. W Niemczech chodziło o 900 000 routerów. Dostałem propozycję zamiany mojego starego routera Speedport W 723V typu A produkowanego przez chiński Huawei na właśnie ten wadliwy typ B.


Ten wadliwy router W 723V typu B nawet mi dosłano tak, że musiałem iść na pocztę by go odesłać.


Pomyślałem, że pewnie wciskają ludziom w masowej akcji, nową wersję rządowego trojana tzw. "Staatstrojaner".


Na Twitterze (TT) zablokowano dostęp do konta AWN, a następnie konto pod pretekstem, że nie podałem numeru telefonu. Tylko ten był podany! Zamknęli mi konto na TT z innego powodu. Ale o tym w części 5.


Wprawdzie konta na FB i TT zablokowano mi równocześnie, to termin odblokowania był różny. Na początku 2017 roku, bez zapowiedzi, czy przeprosin dostęp do Facebooka został znowu otwarty. Twitter wpuścił mnie na Konto dopiero po 5 miesiącach i 18 dniach, 4 maja 2017 roku, zapowiadając wydarzenie E-mailem.


Blokady FB mają system.


Polegają one na założeniu, że członkowie Fejsbuka stają się psychicznie od FB uzależnieni.  Nie mogą żyć bez dostępu na FB.  Jeżeli się jest od FB uzależnionym, to ograniczenie dostępu na FB ma wymiar kary. Dla bardzo uzależnionych jest to fejsbukowa tortura, jak CIA "water boarding". Zamiast powietrza, FB ogranicza dostęp do wirtualnej przestrzeni pojmowanej przez chorych na "pejsbuka", jako "wolność i powietrze".



 








Najdłuższa blokada mojego konta na FB trwała 1,5 roku. Tym razem blokada skończyła się już po 7 tygodniach. Facebook to żydowsko-szpiegowski system do ściągania, obserwacji, manipulacji i sprzedaży danych. Całkowita i wieczna blokada  nigdy nie mieściła się w ramach złodziejskiego systemu FB. FB obserwuje, dostarcza dane m.in. dla Mossadu, dla agencji amerykańskiego wywiadu i dywersji internetowej NSA, ale także dla każdego zleceniodawcy, który płaci. Jedną z metod potwierdzenia identyfikacji  zarejestrowanej na Facebooku osoby, jest zmuszenie jej do płacenia drobnych kwot za reklamę na FB. Gdy zapłacisz, to jest to gorzej niż opublikowanie fotki własnego penisa.


Właścicielom Facebooka chodzi o coraz więcej danych, by ludzie rejestrowali się na Facebooku, dlatego udostępnia bezpłatny interfejs do komentowania na innych portalach, m.in. Facebook udostępnił komentowanie dla czytelników notek salonu24.pl.


FB uniemożliwia pisanie, czy czytanie komentarzy, gdy użytkownik wchodzi na FB w modusie prywatnym przeglądarki. Wtedy użytkownik pozostawia po sobie za mało śladów w Internecie. FB nie jest w stanie ustalić ani profilów zachowania, ani poruszania w Internecie, czyli nie ma nic do sprzedania i nic do zarobienia na użytkowniku. Gdy żyd nic z ciebie nie ma to ci też nic nie da.


Moje konto, FB od samego początku szykanował, gdyż byłem zameldowany incognito.  Gdy FB wprowadził obowiązek podawania w awatarze własnego zdjęcia to zamiast twarzy wstawiłem logo AWN. Okrągłe logo AWN było interpretowane przez oprogramowanie FB przez prawie 2 lata, jako twarz. Następnie udoskonalone oprogramowanie do identyfikacji ludzi na podstawie zdjęć twarzy odkryło, że logo AWN to nie twarz człowieka, a osobnik o imieniu AKT WOLI i nazwisku NARODU nie istnieje. W rezultacie zablokowali mi na długo konto. Po ponownym odblokowaniu zamieniłem konto indywidualne na konto organizacji politycznej AKT WOLI NARODU. FB zaakceptował, ale trzyma moje wpisy i komentarze pod kloszem. Strona fejsbukowa nie ma ani widzialności, ani kontaktów.


Konto AWN na Facebooku nie ma zasięgu i jest marketingowo bez znaczenia. Moje małe korzyści z FB ograniczają się do używania logowania FB na innych portalach, do czytania i komentowania obcych wpisów.


Zarząd FB pomyślał, że przynajmniej mnie namierzy i przetestuje nowe oprogramowanie do automatycznej cenzury. Moje wpisy nadawały się do testowania, gdyż promowałem na FB 3 lub 4 tweety o rozruchach mniejszości chińskiej Ujgurów. Miały one niesamowitą wartość, gdyż przedarły się przez cenzurę chińskiego Internetu. Podobnież kontrowersyjne były informacje o działalności Falun Gong oraz zdjęcia torturowanych przez chińskich okupantów tybetańskich dzieci.



Samospalenia w Chinach, patrz mapa Rangzen Chowkidar, http://woeser.middle-way.net/2015/01/11.html


Powstanie Ujgurów

image


W ramach testowania automatycznej cenzury FB (podobno zrobionej wcześniej na zlecenie Chin) w listopadzie i grudniu 2016 roku, doświadczyłem technik FB w wyłudzaniu informacji od użytkownika. Cenzura dostępu do konta AWN na FB nastąpiła jednocześnie wraz z blokadą logowania na konto AWN na Twitterze!

Nie sądzę, że to był przypadek.

Uwaga tu skrypt obcina. Dalej tylko przez puknięcie w strzałkę image


puzyna
O mnie puzyna

Jestem za zmianą hymnu z Mazurka na ROTĘ. "Nie rzucim ziemi skąd nasz ród! Nie damy pogrześć mowy. Polski my naród, polski lud, Królewski szczep Piastowy." Jestem za wprowadzeniem ustroju Demokracji Kulistej w Polsce. Proszę siebie i Polski nie skracać w komentarzach do 26 liter angielskiego alfabetu. Jednym z elementów patriotyzmu, nierozerwalnie związanym z pojęciem Polski, Ojczyzny jest dla mnie Język Polski. Nie toleruję, świadomego skracania pisma polskiego i kaleczenia polskiej ortografii i gramatyki. Nie ma ograniczeń technicznych i każdy powinien się wysilić i pisać polskimi znaczkami. Mówię po polsku, piszę po polsku to jestem Polakiem i mam Ojczyznę. Zamiarem wrogich Polsce dywersantów jest rozmycie świadomości narodowej Polaków i zniszczenie im Ojczyzny. Każdy powinien spojrzeć na zjawisko hierarchii bez strachu i uprzedzeń by zrozumieć zniewolenie. Popieram inteligencję zbiorową. Każdy powinien rządzić krajem bezpośrednio przez referenda lokalne i ogólnokrajowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie